هر خدمتی که در حوزه سیستم های ارتباطی صوتی و تصویری بر بستر شبکه باشد را ارائه می دهیم – یعنی با توجه به نیازمندی های مجموعه شما یک سیستم ارتباطی (سیستم تلفنی مبتنی بر شبکه) مختص مجموعه شما طراحی و پیاده سازی خواهد شد.

به طور خلاصه – خدماتی که در حوزه تلفنی بر بستر شبکه VOIP قابل ارائه می باشد به شرح ذیل بوده اما محدود به این موارد نمی باشد :

۱ – طراحی و راه اندازی سیستم های تلفنی بر بستر شبکه VOIP (سانترال شبکه ای) با خطوط ۳ – ۴ – ۵ و ۸ رقمی – E1 – T1 – ISDN

۲ – طراحی و راه اندازی سیستم های تلفنی تماس خودکار با مشتریان

۳ – طراحی و راه اندازی سیستم های پاسخگویی خودکار

۴ – طراحی و راه اندازی سیستم های تلفنی با قابلیت دریافت داده از پایگاه داده (اعلام موجودی – اعلام قیمت و …) و پخش خودکار پاسخ برای کاربر

۵ – طراحی و راه اندازی سیستم های نوبت دهی مراکز درمانی – خدماتی و …

۶ – طراحی و راه اندازی CRM های تلفنی با قابلیت اتصال به نرم افزار CRM داخل سازمان

۷ – طراحی و راه اندازی سیستم های دریافت شکایات – انتقادات و پیشنهادات مردمی

۸ – انتقال خطوط تلفنی بر بستر شبکه (قابلیت انتقال خطوط تلفن از هر نقطه دنیا به نقاط دیگر)

۹ – ارتباط تلفنی شعب فیزیکی مختلف با یکدیگر بر بستر سیستم های تلفنی VOIP (مثلا ارتباط شعبه تهران – شیراز – اهواز و مشهد با یکدیگر)

۱۰ – راه اندازی سرویس کنفرانس صوتی و تصویری درون و برون سازمانی

و راه اندازی کلیه سیستم های تلفنی مبتنی بر نیاز مجموعه شما با امکانات شخصی سازی شده

به طور کلی حوزه استفاده از سیستم های تلفنی مبتنی بر شبکه (VOIP) بسیار گسترده می باشد و نمی توان شرح خدمت مشخص و محدودی برای آن تعیین نمود لذا هر نرم افزار و سرویسی که بر بستر تلفن مورد تقاضا باشد – قابلیت برنامه نویسی و پیاده سازی داشته و نحوه انجام هر پروژه کاملا به نیاز سازمان شما بستگی دارد.

پس اگر می دانید که دقیقا به چه سرویسی در حوزه سیستم های ارتباط تلفنی نیاز دارید یا اگر کاملا با قابلیت های VOIP آشنا نیستید و می خواهید تا سیستم تلفنی مجموعه خود را به VOIP تغییر دهید و یا حتی اگر تازه می خواهید سیستم های تلفنی مجموعه خود را پیاده سازی نمایید و در انتخاب بین سیستم های سانترال قدیمی و ویپ VOIP مردد هستید – فرم ذیل را تکمیل نموده تا در اسرع وقت اداری با شما تماس گرفته و به نیاز شما پاسخ بدهیم.